458-)EŞİMİN HİDAYETE ERMESİ İÇİN OKUYABİLECEĞİM BİR DUA YA DA ZİKİR VAR MI?

EŞİMİN HİDAYETE ERMESİ İÇİN OKUYABİLECEĞİM BİR DUA YA DA ZİKİR VAR MI?

Soru: Hocam eşim çok iyi bir insan merhametli bir insan ama alkol ve bazı bağımlılığı var onun hidayete ermesi için okunacak zikir varmı Allah rızası için yardım edin ben yeni kapanıp namaza başladım çok şükür elhamdülillah eşimin de benimle namaz kılıp ibadet etmesini istiyorum?

Cevap: Eşinizin kalbinin islam’a açılması için yapabileceğiniz üç şey tavsiye edeceğim kardeşim: 1. Zikir şudur: Ya Hâdi, Ya Hâdi… “Ey hidayete erdiren” demekdir. Sabah ve akşam yüzer defa çekecek ve en sonunda da “Allah’ım eşim falancaya hidayet nasip et, hidayetini arttır“ diye dua edeceksin. Allah Teala, kalbine içki ve uyuşturucuya karşı bir soğukluk verir inşaallah. Hidayet Allah’tandır.

 

İkinci tavsiyem ise, ev halkına yaptığın her yemeği abdestli ve Fatiha duası ile yapacaksın. Bu, yemeği yiyen herkesin kalbinin merhametinin ve tefekkürünün artmasına vesile olacaktır. Tefekkürü artan bir kalbin de uhrevi alemi düşünmesi daha kolaylaşacaktır. Bir diğer iş de onun hidayeti için hacet namazı kılmak ve dua etmektir. Bu yöntem de çok etkilidir. Allah huzurunuzu versin…

Hacet namazı:

EVLENMEYİ ÇOK İSTİYORUM, HANGİ DUAYI OKUMAM LAZIM? –

HACET NAMAZI

Soru: Selamu aleyküm hocam bir sorum olacak evlenmeyi çok istiyorum acaba hangi duayı okumam lazım veya ne yapmam lazım Allaha emanet

Cevap: Ve aleyküm selam İki rekat hacet namazı kılıp peşinden İsmi Azam duasıyla dua edin Allah Teala’ya. “Niyet ettim Allah rızası için hacet namazı kılmaya, döndüm kıblem Kâbe’ye…” İlk rekatta, Fatiha’dan sonra Kafirun; İkinci rekatta, Fatiha’dan sonra İhlas sureleri okunur ve selam verilir. Peşinden eller açılır ve Allah’tan hüzünlü ve mahçup bir gönülle istenilir… Aşağıda naklettiğim iki dua, sadece evlilik için değil, bütün ihtiyaçlarımız için Allah’a yalvaracağımız kilit dualardandır, kullanın.

1. DUA “Gözleri kapanan (kör olan) bir adam, Peygamberimiz’e gelerek: “Ya Resulallah gözlerim kapandı. Benim için dua buyur.” dedi. Peygamberimiz (aleyhisselatü vesselam) şu karşılığı verdi: “Abdest al, iki rek’at namaz kıl, sonra da şöyle de: “Allah’ım, Peygamberin Muhammed ile sana tevessül ediyorum. Ey Muhammed, gözümün açılması için senin şefaatçi olmanı istiyorum. Allah’ım onun hakkımdaki şefaatını kabul buyur.” Ardından Hz. Peygamber şöyle ilave etti: “Bir ihtiyacın olduğu zaman hep aynısını yap!” Bu olaydan sonra adamın gözleri açıldı.” (Tirmizî, Deavat, 49; İbn Mace, İkame. 5; İbn Hanbel, IV, 138)

2. DUA – İSMİ AZAM DUASI

Büreyde radiyallahü anh anlatıyor: “Resulullah (sallallahü aleyhi vesellem), bir adamın şöyle söylediğini işitti: “Allah’ım, şehadet ettiğim şu hususlar sebebiyle senden talep ediyorum: Sen, kendisinden başka ilah olmayan Allah’sın, birsin, samedsin (hiçbir şeye ihtiyacın yok, her şey sana muhtaç), doğurmadın, doğmadın, bir eşin ve benzerin yoktur.”

Bunun üzerine Efendimiz buyurdular: “Nefsimi kudretinde tutan Zat’a yemin olsun, bu kimse, Allah’tan İsm-i Azam’ı adına talepte bulundu. Şunu bilin ki, kim İsmi Azam’la dua ederse, Allah ona icabet eder, kim onunla talepte bulunursa (Allah ona dilediğini mutlaka) verir.” (Tirmizi, Da’avat 65, (3471); Ebu Davud, Salat 358, (1493)

7 gece üstüste iki rekatlık hacet namazını yatmadan önce kılın ve yukarıda zikrettiğim iki duayı kendi ihtiyacınıza tebdil ederek yapın ve Allah’ın,

“…ve huve alâ kulli şey’in kadîr – O, her şeye hakkıyla gücü yetendir.” ayetine yürekten inanın… (Mülk 1)

Not: Benden herhangi bir konuda dua isteyen kardeşlerime naklettiğim bu yöntemle, çok kişinin müjdeli haberini aldım hamdolsun!

Bu Yazı Kerem Önder Resmi Sitesinden Alınmıştır.

Kaynak: http://keremonder.com/esimin-hidayete-ermesi-icin-okuyabilecegim-bir-dua-ya-da-zikir-var-mi/

Bu yazı Recent Posts içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to 458-)EŞİMİN HİDAYETE ERMESİ İÇİN OKUYABİLECEĞİM BİR DUA YA DA ZİKİR VAR MI?

  1. Husniye dedi ki:

    Hocam eşimin de benimde karşılıklı birbrimize hatalarımız oldu ama hep ben ona affedici davrandım ama o bana affedici davranmıyor ne yapmam lazım boşanma aşamasındayız hâlâ bir boşanma davası yok ama kararlıyım diyor düzelmeesi için hangi duaları okuyabilirim etkili bi duanız var mıdır

  2. kuranhaktir dedi ki:

    Merhaba, Ben hoca değilim ama şu tavsiyede bulunabilirim. Manevi yardımda isteyin Hazreti Allahtan ama dünyada sebepler alemindeyiz dünyevi çözümlerde aramak gerekir. Eşiniz ile çift terapisine gitmenizi öneririm. Bunu online olarak ta yapabilirsiniz online psikolojik danışmanlık veren çokça site var. Manevi olarakta delail hayrat diye efendimize salavatları içeren bir kitap var bu kitabı baştan sona okuyun, arapça bilyorsanız türkçe okunuşunun yazan basımıda var aşağıda linkte veriyorum. Salavatları okurken aralarda ve sonunda duanızı yapın. Rabbim hayırlı olanı nasip etsin sizlere.

  3. Esin dedi ki:

    Hocam 7 yıllık evliyim eşim bana çocuklarına çok düşkündü gecen sene madde kullanmaya başladı ve beni çocuklarını gözü görmüyor sadece babasıyla muhattap oluyor durumu çok kötü hocam çok hayal görüyo bize iftiralar atıyo ne okumalıyım

Yorum bırakın